Lectia nr. 2. Cel mai important pas pentru un viitor om de vînzări

Pentru cei care nu știu încă, FocusSpeak Academy a dat startul primului Training de Vînzări pe Blog – Gratuit unde ești așteptat cu mult drag să participi pentru a-ți evalua/reîmprospăta/perfecționa cunoștințele, în timp ce îi ajuți și pe ceilalți participanți să facă același lucru.

Iată conzluziile săptămînii trecute:

Dacă vreau să lucrez în vînzări trebuie să mă asigur că am anumite calități, abilități, cunoștințe, competențe pe care le-am denumit “logistica personală”, care să-mi fie de folos în practicarea acestei meserii.

Am stabilit că:

a. vînzări este un domeniu uriaș care este format din mai multe subdomenii în care avem vînzări cu ciclu scurt, mediu și lung
b. pentru a face performanță în vînzări este bine să descoperi care este subdomeniul în care “logistica personală” îți permite să excelezi.

Cum aflu acest lucru?

Mă autoanalizez ca în imaginea de mai jos (aici avem doar o ciornă) și în funcție de rezultatele obtinuțe mă îndrept către subcategoria care mi se potrivește în momentul respectiv.

20130610-165112.jpg

Săptămîna aceasta vă așteptăm la partea a doua a trainingului unde vom stabili mai exact din ce e formată “logistica personală” și de asemenea, cum și cînd ne putem folosi de ea.

Mult succes în carieră!

Cu drag,
Ion

20130610-160803.jpg

 

Părerea ta contează

